To co jest widoczne nie musi być klikalne. Użytkownik przede wszystkim czyta,
jeżeli dana pozycja jest źle opisana - ma zły tytuł strony lub opis strony - mimo najwyższych miejsc
nie jest klikalna przez danego klienta. Można być pierwszym na dane słowo kluczowe, które jest
dziennie wpisywane w google ponad 100 razy, a kliknięć w daną ofertę może być 50.
Precyzja zapytań przekłada się na dokładność otrzymanych wyników. Przy zbyt ogólnym zapytaniu wyniki często są mało konkretne. Użytkownik wyszukiwarki gdy nie znajdzie poszukiwanej informacji bardziej precyzuje zapytanie.
poziom klikalności w wyniki wyszukiwań
62% kliknięć w wyniki z pierwszej strony (10 pozycji domyślne ustawienie w google)
90% kliknięć w wyniki z pierwszych 3 stron (30 pozycji)
Jeżeli strona nie znajduje się w pierwszej 30 wyników szanse na dotarcie do potencjalnych klientów
poprzez wyszukiwarki są bardzo małe.
Laoreet id Nullam justo id pede sit pelle ntesque non augue congue. Id nascetur semper tellus tellus adipiscing facilisis Maecenas tellus ut faucibus. Pellentesque ut justo volutpat vel Phasellus turpis tortor nunc elit interdum. Ac lacus commodo et pretium sed Nulla nibh laoreet facilisis ut. Sed ridiculus congue sem tempor at tellusr. id pede sit pelle ntesque non augue congue. id pede sit pelle ntesque non augue congue. id pede sit pelle ntesque non augue congue.